24 פברואר 2020

האם ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה שלי?

ההתחברות לחשבון האישי שלך באתרנו באמצעות אימייל וסיסמה, מאפשרת גישה למעקב אחר הזמנות. גש ל”החשבון שלי” ובחר “ההזמנות שלי”. לפניך שלושה סטטוסים :

  • סטטוס ‘בטיפול’ – מחלקת ההזמנות שלנו בודקת את נתוני ההזמנה שלך.
  • סטטוס ‘הושלם’ – ההזמנה אושרה ונשלחה ללקוח.
  • סטטוס ‘ביטול’ – ההזמנה בוטלה ולא תשלח ללקוח.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

העבירו אותי לצ'אט
1
וולקם! איך נוכל לעזור לך? :)