24 פברואר 2020

ביצעתי הזמנה באתר שלכם, איך אוכל לדעת שהתקבלה?

בשלב האחרון של תהליך הרכישה באתר יוצגו לך פרטי מספר ההזמנה ולאחר מכן מעבר לעמוד “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. מומלץ להיות רשום במערכת שלנו (באמצעות הזנת פרטי אימייל וסיסמה), כדי שתוכל בכל רגע נתון לגשת לחשבונך, לבחור ‘ההזמנות שלי’ ולבדוק את סטטוס ההזמנות. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

העבירו אותי לצ'אט
1
וולקם! איך נוכל לעזור לך? :)