שאלות ותשובות

  • מצאת דגם שאהבת? בחר/י את המידה שלך ולאחר מכן הקלק/י על כפתור “הוסף לסל הקניות”.
  • הפריטים יישמרו עבורך בסל הקניות (בעגלה) עד לסיום השופינג, כך שתוכל/י להמשיך להוסיף מוצרים לסל .
  • הקלק/י על הציור של סל הקניות בחלקו העליון של העמוד- שם יופיעו כל המוצרים שאהבת.
  • בחר/י את צורת המשלוח המועדפת עליך ואז הקלק/י על “בצע תשלום”.
  • ציינ/י את פרטייך האישיים ושדות החובה (*).
  • בחר/י אופן תשלום ,סמנ/י  את הסכמתך לתנאי השימוש ועבור/י להזמנה.
  • הזנ/י את פרטי אשראי והקלק/י על “תשלום”. האישור הזמנה יישלח אליך לאימייל.
  • משהו לא הלך כשורה? מעוניינ/ת לקבל סיוע ברכישה? נשמח לעמוד לשירותך בטלפון: 073-2505000 בין השעות 9:00 עד 16:00.

קודם כל אנו מצטערים לשמוע כי המוצר לא עמד בציפיות שלכם. אך לא נורא! במידה ותרצו להחליף מידה/ דגם או להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי, השתמשו במדבקת הגוביינא שקיבלתם עם המוצר. שלחו לנו אותו (באריזתו המקורית) ללא עלות, בצירוף מכתב קצר עם פרטיכם האישיים וסיבת ההחלפה ואנו נשמח ליצור אתכם קשר לקבלת הזיכוי ו/או תיאום ההחלפה.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון:073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

כמובן ! אתר ellesse.co.il מאובטח באמצעות הפרוטוקול SSL כך שלא ניתן לדלות כל פרטים או מידע במעבר בין הדפדפן שבו אתם משתמשים לבין האתר. אנו בקבוצת בן דרור מחויבים כי האתר מאובטח באמצעות תקני האבטחה המחמירים ביותר בעולם  כך שחווית הקנייה תהיה בטוחה, מהנה וחסויה.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף דף הצור קשר באתר.

כמובן, מדיניות התשלומים באתר הינה:

  • רכישה בסכום של 200 ש”ח מאפשרת חלוקה לעד 2 תשלומים
  • רכישה בסכום של 300 ש”ח מאפשרת חלוקה לעד 3 תשלומים
  • רכישה בסכום של 400 ש”מ מאפשרת חלוקה לעד 4 תשלומים
  • רכישה בסכום של 500 ש”ח מאפשרת חלוקה לעד 5 תשלומים

מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

כמובן! נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע את ההזמנה עבורכם דרך הטלפון. לפרטים נוספים התקשרו: 073-2505000 בימי א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג מהשעה 9:00-12:00 .

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו, ניתן יהיה לשנות את שיטת השילוח. על מנת לשנות את שיטת המשלוח נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00.

אין שום בעיה! נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

בכדי להוסיף עוד מוצרים להזמנה קיימת, יש ליצור הזמנה חדשה באתר ולאחר מכן ליצור קשר עם מחלקת שרות הלקוחות שלנו, לטובת איחוד ההזמנות.
*לתשומת לבכם רק במידה וההזמנה הראשונה לא יצאה כבר לשילוח, ניתן יהיה לאחד משלוחים.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.

ההתחברות לחשבון האישי שלך באתרנו באמצעות אימייל וסיסמה, מאפשרת גישה למעקב אחר הזמנות. גש ל”החשבון שלי” ובחר “ההזמנות שלי”. לפניך שלושה סטטוסים :

  • סטטוס ‘בטיפול’ – מחלקת ההזמנות שלנו בודקת את נתוני ההזמנה שלך.
  • סטטוס ‘הושלם’ – ההזמנה אושרה ונשלחה ללקוח.
  • סטטוס ‘ביטול’ – ההזמנה בוטלה ולא תשלח ללקוח.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505001 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

בשלב האחרון של תהליך הרכישה באתר יוצגו לך פרטי מספר ההזמנה ולאחר מכן מעבר לעמוד “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. מומלץ להיות רשום במערכת שלנו (באמצעות הזנת פרטי אימייל וסיסמה), כדי שתוכל בכל רגע נתון לגשת לחשבונך, לבחור ‘ההזמנות שלי’ ולבדוק את סטטוס ההזמנות.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

בכדי לבצע הזמנה באתרנו אינך חייב להיות רשום במערכת, ההזמנה תבוצע על סטטוס “אורח”.
אנו ממליצים כן להירשם לאתר כדי לראות ולבצע בקרה אחר ההזמנות שלך.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

ההזמנה תסופק אליך בטווח של עד 14 ימי עסקים (ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד, לא כולל יום ההזמנה) ממועד מעמד החיוב, אך אנו עושים את מרב המאמצים בכדי שהיא תגיע קודם לכן.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.

באתר ellesse הזמנה יכולה להתבצע ע”י כל אדם שמלאו לו 16 שנים. יש להציג תעודה מזהה, במעמד קבלת המשלוח.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.

במידה והמוצר שהזמנתם אינו במלאי אנו נדאג להתקשר אליכם ולעדכן. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.

כמובן. המחירים באתר כוללים מע”מ.

התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, להלן:

  • VISA
  • AMERICAN EXPRESS
  • MASTER CARD
  • ISRACARD

האפשרויות למשלוח באתר אלאס | ellesse הן:

  • משלוח חינם (דואר שליחים) – ברכישת מוצרים בשווי מעל 299 ש”ח.
  • דואר רשום – מעקב כי דבר הדואר נמסר לנמען, בעלות 20 ש”ח.
  • דואר שליחים – משלוח בשירות מהיר בעלות 30 ש”ח.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 073-2505000 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, בערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף צור קשר באתר.

העבירו אותי לצ'אט
1
וולקם! איך נוכל לעזור לך? :)
close-menu